ביקורות מוצרי CBD ברשת – האם ניתן לסמוך עליהן?

ביקורות מוצרי סיבידי ברשת - האם ניתן לסמוך עליהן

רוצים לקנות מוצר מסוים ולא יודעים בדיוק מה אתם מחפשים או בדיוק איזו מוצר יענה על הדרישה שלכם או יעמוד בסטנדרט האיכות הגבוה שאתם מציבים לעצמכם בכל רכישה? לא יודעים איך לעשות את הרכישה הנכונה בכל סוג של מוצר שאתם רוצים להתחדש בו ומחפשים מישהו שיעזור לכם? בדיוק לשם כך קיימות ביקורות של גולשים, צרכנים אחרים ואנשי מקצוע שמתמחים בבדיקה של הדברים האלה כדי שאתם לא תצטרכו לעשות כן בעצמכם, על חשבון הזמן שלכם, הכסף שלכם ואפילו הבריאות שלכם במקרה של מוצרי CBD. כלומר, ביקורות על מוצרי CBD הן משהו שחשוב מאד שיהיה ברשת, בכל מקום בו הציבור הרחב וציבור המטופלים הפוטנצאליים יהיה חשוף אליו באופן חופשי לשם עיונו ועניינו, אבל האם באמת אתם יכולים פשוט לסמוך עליהן כך בקלותת ולתת להן ולמי שכותב אותן להכתיב לכןם אילו מוצרי CBD אתם צריכים לקנות כדי להשלים את הטיפול שלכם בצורה הטובה ביותר? כנראה שלא תמיד, וכאן נפתח בדיוק למה.

ביקורות מוצרי CBD ברשת הן דבר אינטרסנטי מאד, לפחות באופן פוטנציאלי, כלומר שניתן להטות אותן מאד בקלות ויש לא מעט אינטרסים לעשות כן בקרב מי שכותב את הביקורות הללו, למשל להרוויח או לסחוט כסף מהמפתחים או הבעלים של מוצר או מותג מסוים כדי לכתוב משהו טוב או לא לכתוב משהו רע לגבי המוצר והמותג שלהם. הרבה פעמים זה לא עובד, הרבה פעמים זה כן עובד והרבה פעמים זה עובד עוד לפני שמישהו פתח את הפה כדי לאיים על המותגים הללו כיוון שהם בעצם רוצים לקדם את המכירות שלהם בעזרת ביקורות ולכן הם מממנים ביקורות כאלה עוד הרבה לפני שמישהו עוד מספיק לחשוב לעשות אותן בעצמו באופן הוגן ונאות. אחרי שמבינים את כל זה, מבינים שאי אפשר פשוט לסמוך על כל ביקורת של מוצרי CBD שאנחנו רואים ברשת אלא חייבים לבדוק מה בדיוק מוצג בהן, אילו טענות מועלות בהם ואילו אינטרסים עלולים להיות מאחוריהן.

ביקורות על מוצרי CBD – מה צריך לבדוק?

קודם כל הדבר הראשון שכדאי וצריך לבדוק בנושא של האינטרסים שעלולים לעמוד מאחורי כל ביקורות של מוצרי CBD שמיועדים למכירה לציבור, הוא האם הביקורת נכתבה על ידי האתר שמוכר את המוצרים או לחלופין על ידי החברה המייצרת אותו, מה שבעצם אומר שזאת ביקורת מוטה מיסודה שנכתבה על ידי מישהו שיש לו אינטרס ישיר וברור שאי אפשר לפקפק בו שהוא לקדם מכירות של אותם מוצרי CBD שהוא מבקר לכאורה. בנושא הזה חייבים למצוא ביקורות רק של גורמים צד שלישי שאינם בעלי אינטרס בהצלחת המכירות של המוצר, וכדאי לוודא שגם הם אינם מושפעים לטובה מקידום המכירות של אותו מוצר גם אם אינם קשורים אליו באופן ישיר.

בנוסף לנושא של מי כותב את הביקורות הללו אודות מוצרי CBD, ישנו דבר נוסף שחייבים לקחת בחשבון והוא מקורות מחקריים שיגבו את הטענות שמעלות הביקורת, למשל טענה כי מוצר CBD מסוים הוא טוב לשיפור השינה או עוזר לשיכוך כאבים, צריך לבדוק האם המידע מגובה במחקר רלוונטי שבו נבדק אותו המוצר ולא מוצר אחר למשל, תוך שכמובן שמים לב שמדובר כאמור במחקר אמין ולא בסתם מחקר סטטיסטי שבחן נתונים מספריים שקשורים לצריכת CBD רק באופן תיאורטי ומבלי בכלל לבדוק את יעילותו של המוצר המדובר. הרבה מאד ביקורות על מוצרי CBD כוללות מידע שקשור רק למחקרים כלליים על CBD בתור חומר פעיל שבהם נבחנו מוצרים רשומים של חברות פארמה, שאינם קשורים לאותם מוצרי CBD כלליים שאתם רואים אודותיהם את הביקורת, ולכן חשוב מאד לבדוק באילו מחקרים מדובר ומה מגבה את אותה ביקורת כדי להקנות לה אמינות וערך אמיתי. אם לא מצאתם מקורות והם אינם מצורפים, כנראה שיש לכך סיבה והיא שהביקורת הזו לא שווה את הזמן שלכם.

דילוג לתוכן